برگزاری جلسه هماهنگی استقبال از بهار 1403
چهارشنبه, ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ ۱۳:۰۱ ۹۳
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
برگزاری جلسه هماهنگی استقبال از بهار 1403

برگزاری جلسه هماهنگی استقبال از بهار 1403

روز گذشته اولین جلسه هماهنگی استقبال از بهار با حضور جمعی از پیمانکاران و نمایندگان آنان در سالن جلسات حوزه معاونت خدمات شهری برگزار شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، اولین جلسه هماهنگی استقبال از بهار و نوروز 1403 که مقارن با بهار قرآن و ایام ماه مبارک رمضان می باشد با حضور مدیر خدمات شهری، رئیس اداره خدمات شهری، جمعی از پیمانکاران رفت و روب، فضای سبز،انضباط شهری، تاسیسات و جمعی از مسئولین و کارشناسان حوزه معاونت خدمات شهری با بررسی، پیگیری و ارائه گزارش کارشناسان در طرح استقبال از بهار برگزار شد و تصمیم گیری نسبت به اجرای آنها صورت گرفت.

 در این جلسه مقرر شد با اعلام به پیمانکاران، تسریع در اتمام پروژه‌های در دست اجرا و نظافت شهر و جمع آوری نخاله‌های ساختمانی و عمرانی با اولویت معابر اصلی مورد توجه قرار گیرد.

  رسیدگی به وضعیت فضای سبز، انجام امور خدمات شهری از قبیل" شستشو ، پاکسازی، تنظیف مسیرهای اصلی و فرعی شهر ، شستشو المان های نوروزی و علائم ترافیکی، رنگ‌ آمیزی جداول و شستشوی مبلمان شهری، رفع موارد سد معبر در سطح شهر، پاکسازی مبادی ورودی شهر، البسه نیروهای خدمات شهری، پرداخت حقوق و عیدی، بهسازی معابر، آماده سازی پارکها در سطح شهر و…. از جمله اقداماتی است که برنامه ریزی شده و در آستانه سال نو اجرا خواهد شد.

 در پایان جلسه جمشید قلی پور مدیر خدمات شهری ، ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی حاضرین در جلسه اشاره داشت با توجه به قرار گرفتن در ایام پایانی سال باید تمهیدات لازم در حوزه های مختلف در نظر گرفته شود تا برنامه ریزی های مناسبی در راستای اجرای اقدامات مطلوب و ارائه خدمات بهینه به شهروندان در روزهای پایانی سال صورت پذیرد.
آدرس کوتاه شده: