پیام تبریک شهردار اسلامشهر به مناسبت نیمه شعبان
دوشنبه, ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ ۱۲:۳۳ ۷۰
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
پیام تبریک شهردار اسلامشهر به مناسبت نیمه شعبان

پیام تبریک شهردار اسلامشهر به مناسبت نیمه شعبان

محسن حمیدی شهردار اسلامشهر در پیامی سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان «عج» را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:
نیمه شعبان، سالروز ولادت باسعادت دوازدهمین اختر درخشان سپهر امامت و ولایت، خاتم الاوصیاء، مفخر الاولیاء، حضرت مهدی موعود(عج) است که انسانیت، ظهور او را به انتظار نشسته و عدالت برای حضور و قدوم مبارکش لحظه شماری می‌کند.
نامگذاری میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) بیانگر جایگاه کلیدی، راهبردی و حیاتی مجموعه خدوم، هوشیار و موقعیت‌شناس نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی خصوصاً سربازان گمنام امام زمان «عج» است که همواره با مجاهدت، تکیه‌بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» بسترساز امنیت برای ایجاد رشد و توسعه ایران اسلامی بوده‌اند.
اینجانب میلاد پرخیر و برکت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت صاحب العصر و الزمان(عج) و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، سربازان گمنام امام زمان(عج) و عموم مردم ولایتمدار شهر اسلامشهر تبریک عرض نموده و از خداوند منان تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و سلامتی و سربلندی برای همه مستضعفان و محرومان عالم را در سایه امنیت مسئلت می نمایم.
محسن حمیدی، شهردار اسلامشهر
آدرس کوتاه شده: