دست درازی به حریم شهرک واوان اسلامشهر
یکشنبه, ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۴۰ ۱۲۸
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
دست درازی به حریم شهرک واوان اسلامشهر

دست درازی به حریم شهرک واوان اسلامشهر

پل ارتباطی شهر صالحیه شهرستان بهارستان به شهرک واوان اسلامشهر که به صورت غیرقانونی در حال بازگشایی بود مجددا مسدود شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، پل ارتباطی شهر صالحیه شهرستان بهارستان به شهرک واوان اسلامشهر سالهاست که به دلیل بی تدبیری و تخلف برخی مدیران و مسئولین بهارستانی با ورود غیرقانونی به حریم شهرستان اسلامشهر با قلدری تمام قصد ایجاد مشکلات بسیاری بدون هماهنگی و برنامه ریزی لازم جهت پیوست های این پروژه و به صورت یکطرفه داشتند که با هوشیاری رسانه ای و اقدام به موقع شهردار وقت شهرداری اسلامشهر با استناد به مواد قانونی و صدور حکم توقف احداث از سوی مراجع قضایی جلوی اتصال این پل گرفته شد.

متأسفانه در روزهای گذشته برخی افراد با سو استفاده از تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان،به وسیله لودر به صورت غیرقانونی قصد هم سطح سازی و بازگشایی این مسیر را داشتند که با اطلاع رسانی شهروندان و سرکشی عوامل شهرداری منطقه سه اسلامشهر از محل مجدد مسیر مسدود شد.

با رقم خوردن این اتفاق چند سئوال در ذهن شهروندان واوان و اسلامشهری ایجاد می شود:

۱-چه کسی و یا چه کسانی پشت پرده این اقدام غیر قانونی و غیر اخلاقی هستند که به خود اجازه تجاوز به حریم شهرستانی دیگر جهت به ثمر رسیدن خواسته و فرار از پاسخگویی به افکار عمومی صالحیه را داده اند؟

۲-آیا مجموعه شهرداری صالحیه، فرماندار و معاونین فرمانداری بهارستان در جریان این اقدام بوده اند یا خیر؟

لازم به توضیح است سالهاست شهروندان شهرک واوان اسلامشهر بارها و بارها از طریق رسانه ملی،رسانه های محلی و فراشهرستانی و با امضای نوشته هایی نارضایتی خود را از بازگشایی این مسیر اعلام کرده اند.

آدرس کوتاه شده: