دیدار اعضای شورای دانش آموزی اسلامشهر با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر
دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۰۴ ۱۴۰
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
دیدار اعضای شورای دانش آموزی اسلامشهر با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر

دیدار اعضای شورای دانش آموزی اسلامشهر با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر

اعضای شورای دانش آموزی اسلامشهر در روز ملی شوراها با اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، همزمان با روز ملی شوراها اعضای شورای دانش آموزی اسلامشهر به همراه علی اکبر ترابی عضو شورای پنجم، با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر دیدار و گفت‌وگو کردند.

داود حورزاده رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در این دیدار با تبریک روز ملی شوراها به اعضای شورای دانش آموزی اسلامشهر اظهار داشت: شورای دانش آموزی تمرینی برای دموکراسی و ارتقا توانمندی هاست. قدر این فرصت‌های اجتماعی و تربیتی را نیک بدانید و از این رهگذر آینده‌ای درخشان و اثربخش در پیش روی خود فراهم سازید.

وی افزود: همه اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر از ادوار گذشته تاکنون افراد تاثیرگذار، تراز و وزنه ای در اسلامشهر بودند و ما جا پای بزرگان گذاشتیم.

حورزاده با تاکید براینکه اداره شهر بسیار دشوار است، بیان کرد: اگر اتفاقی در شهر می‌افتد به واسطه پیگیری‌های بسیار زیاد و تعاملات سازنده است، اداره شهر اسلامشهر با جمعیت قریب به ۸۰۰ هزار نفر و سلیقه‌های مختلف و عقب ماندگی‌هایی که برجای مانده و حمایت‌های ناکافی که از این شهر در سطح کلان می‌شود، اداره شهراسلامشهر را بسیار دشوارتر می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر ادامه داد: شورای شهر باید برای تمام شئون و مولفه های شهر برنامه داشته باشد، متأسفانه بسیاری شورای شهر را صرفا شورای شهرداری می‌دانند و باید این خلا قانونی اصلاح شود.

وی در پایان با تبریک فرارسیدن روز معلم و بزرگداشت سالروز شهید استاد مرتضی مطهری خاطرنشان کرد: شورای شهر خانه همه مردم عزیز اسلامشهر از هر صنف و سلیقه و گروه‌های مختلف جامعه است و همه اعضا با جان دل از بیان پیشــــنهادات، دیدگاه‌ها و نظرات پویا و سازنده برای ارتقا شهر استقبال می‌کند.

در ادامه مهدی جاوید رئیس کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اسلامشهر هم طی سخنانی با تبریک روز شوراها به شورای دانش آموزی و فرارسیدن بزرگداشت روز معلم، ضمن قدردانی از حضور اعضای شورای دانش آموزی در محل شورای شهر، آرزوی موفقیت و شادکامی توام با اندیشه پویا برای همه دانش آموزان و معلمان اسلامشهری را خواستار شد.

آدرس کوتاه شده: