تجلیل از کارگران خدمات شهری منطقه شش شهرداری اسلامشهر
چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۲۴ ۱۶۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تجلیل از کارگران خدمات شهری منطقه شش شهرداری اسلامشهر

تجلیل از کارگران خدمات شهری منطقه شش شهرداری اسلامشهر

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر به مناسبت روز جهانی کار و کارگر ، از کارگران خدمات شهری شهرداری منطقه شش اسلامشهر تجلیل به عمل آورد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، به مناسبت 11 اردیبهشت روز ملی کار و کارگر، حجت الاسلام علی ترکمن نایب رئیس شورای اسلامی شهر با حضور در سطح منطقه شش از نزدیک با کارگران خدمات شهری دیدار و گفتگو ، وضمن تبریک روز کارگر از آنها تجلیل کرد.

در این مراسم که با حضور ترکمن نائب رئیس شورای اسلامی شهر، معاون خدمات شهری و برخی مسئولین منطقه شش برگزار شد ترکمن ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر با اشاره به سخت کوشی وتلاش کارگران خدمات شهری گفت: هفته کاروکارگر فرصتی برای یادآوری ارزش و جایگاه این عزیزان بوده و تلاش جهادی کارگران را عامل اصلی موفقیت دستگاه خدمات رسان (شهرداری ) دانست و بر حمایت همه جانبه از این قشر تاکید نمود.

ترکمن با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند حیات یک ملت، مرهون کار و کارگر است، گفت: چرخ سازندگی و بالندگی کشور با دست های توانای کارگران محقق می شود و نقش کارگر به‌عنوان محرک و راهبر در تحقق پیشرفت مجموعه مطبوع وجامعه نقش کلیدی دارد، لذا باید قدردان این عزیزان و تلاشگران بود و چرا که هرچه قدر به مردم خدمت کنیم به خودمان خدمت کرده ایم.

آدرس کوتاه شده: