برگزاری جلسه بررسی عملکرد و هماهنگی پیمانکاران رفت و روب شهری با حضور شهردار اسلامشهر
پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۲۴ ۸۰
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
برگزاری جلسه بررسی عملکرد و هماهنگی پیمانکاران رفت و روب شهری با حضور شهردار اسلامشهر

برگزاری جلسه بررسی عملکرد و هماهنگی پیمانکاران رفت و روب شهری با حضور شهردار اسلامشهر

شهردار اسلامشهر در جلسه بررسی عملکرد پیمانکارن گفت: کیفیت رفت و روب شهری متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، جلسه بررسی عملکرد و هماهنگی پیمانکاران رفت و روب شهری با حضور محسن حمیدی شهردار اسلامشهر، معاون خدمات شهری شهردار، مدیر امور مالی شهردار، مدیر مناطق شش و چهار شهری، مدیر خدمات شهری ، رئیس سازمان مدیریت پسماند و رئیس اداره خدمات شهری در محل سالن جلسات حوزه معاونت خدمات شهری برگزار شد.

حمیدی شهردار اسلامشهر در ابتدای جلسه اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری در تمام حوزه‌ها روز به روز رو به جلو می باشد و در حوزه خدمات شهری نیز ارتباط تنگاتنگ پیمانکاران خدمات شهری با مجموعه شهرداری قابل دفاع است. پیمانکاران خدمات شهری بخشی از بدنه شهرداری محسوب می‌شوند و افتخار می کنیم کیفیت کار خدمات شهری رضایت بخش است اگرچه در زمینه هایی هنوز نواقص وجود دارد.

حمیدی تصریح کرد: از تمامی دست‌اندرکاران و پیمانکاران رفت و روب شهری انتظار داریم ضمن اینکه در جهت جلب رضایت شهروندان، دقت عمل خود را افزایش دهند، به تعهدات خود نیز در موعد مقرر عمل نمایند.

وی خاطرنشان کرد: امسال در امور رفت و روب شهری نسبت به سال گذشته، درصد بالایی تفاوت کیفی را شاهد هستیم به طوری که این امور طی سلال جاری به صورت یکساله به پیمانکاران واگذار می شود .

شهردار اسلامشهر اضافه کرد: در کارهای مشترک با پیمانکاران امور رفت و روب شهری باید به ارتباط نزدیک مجموعه شهرداری با پیمانکاران و نگاه عموم به وظایف ایشان که پیمانکاران را به عنوان بخشی از شهرداری قلمداد می‌کنند، توجه بیشتری شود.

حمیدی افزود: امسال انتظار داریم در امور مربوط به رفت و روب شهری نسبت به سال گذشته دو برابر شدن سطح همکاری‌ها برای رسیدن به اهداف مورد نظر را شاهد باشیم. یکی از مزیت‌های بستن قراردادهای پیمانکاران، همین بحث کاهش دغدغه پیمانکاران در تجهیز و تکمیل ابزار و امکاناتشان است و تجربه موفق با برخی از کلانشهرها در بحث جمع‌آوری زباله و رفت و روب شهری توسط پیمانکاران بسیار مورد تاکید ماست.

شهردار اسلامشهر در ادامه سخنان خود رفع کاستی‌ها و نواقص موجود در بحث جمع آوری زباله و رفت و روب شهری را حداقل تا یک ماه آینده خواستار شدند و اظهار داشتند: انتظار ما از پیمانکاران پایبندی به تعهدات خود است و توقع به اندازهِ همان تعهدات را داریم که در قرارداد آمده است.

حمیدی در ادامه گفت: معاونت خدمات شهری، مدیر منطقه، مسئول امور شهری موظف هستند جزئیات قرارداد را به طور کامل برای پیمانکاران تشریح کنند و نخستین انتظاری هم که از پیمانکاران داریم، برداشت زباله در ساعت مقرر و مکان مشخص است و تامین نیروی انسانی مناسب، آراستگی و نظافت سطح شهر شست‌و‌شو و تنظیف به موقع ماشین‌آلات حمل زباله و مخازن زباله از دیگر مباحثی است که پیمانکاران رفت و روب شهری و برداشت زباله طبق تعهدات مندرج در قرارداد موظف به رعایت آن هستند.

در پایان جلسه، حمیدی از برگزاری جلسات توجیهی و هماهنگی با کارگران و دوره‌های آموزشی مرتبط با نحوه صحیح رفت و روب شهری در هفته‌‌های پیش رو خبر داد و بیان کرد: شهرداری اسلامشهر از حمایت‌های خود در بحث ایجاد سهولت در تأمین، تجهیز و نوسازی ماشین‌آلات پیمانکاران رفت و روب شهری دریغ نکرده و نخواهد کرد.

در انتها، پیمانکاران رفت و روب شهری و همچنین مسئولان مربوطه با ارائه گزارش عملکرد از حوزه خود برخی از مسائل و مشکلات موجود و دغدغه ها در این حوزه‌ها را مطرح نمودند‌.

آدرس کوتاه شده: