آزاد سازی 8 هزارمتر مربع از اراضی کشاورزی شهرستان اسلامشهر
سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۲۲ ۹۲
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
آزاد سازی 8 هزارمتر مربع از اراضی کشاورزی شهرستان اسلامشهر

آزاد سازی 8 هزارمتر مربع از اراضی کشاورزی شهرستان اسلامشهر

با اجرای 10مورد دستور قضایی تبصره دو ماده ده قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها صادره از دادستان اسلامشهر، 8 هزارمتر مربع از اراضی کشاورزی شهرستان اسلامشهر آزادسازی گردید.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، با اجرای 10 مورد دستور قضایی تبصره دو ماده ده قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها صادره از دادستان اسلامشهر ۸ هزارمتر مربع از اراضی کشاورزی شهرستان اسلامشهر شامل بنای ویلایی، محوطه سازی و ... با حضور پرسنل اراضی مدیریت جهاد کشاورزی، نماینده دادستان، شهرداری منطقه 5 اسلامشهر و همراهی کلانتری احمدآباد و یگان امداد نیروی انتظامی این شهرستان آزاد سازی شد.

با قلع و قمع این ساخت و ساز ۸ هزارمتر مربع از اراضی مرغوب کشاورزی در منطقه رضی آباد بخش احمدآباد مستوفی شهرستان اسلامشهر به چرخه تولید بازگشت.

گفتنی است این اقدام در راستای اجرای سیاست های وزارت جهادکشاورزی با جدیت در مقابله با پدیده زمین‌خواری و همچنین تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی و باغات برخورد خواهد شد و این رویه ادامه خواهد داشت که در همین رابطه از ابتدای سال جاری 62 مورد تخریب و 68.5 هکتار از اراضی مرغوب آزاد سازی گردید.

در راستای حفاظت از اراضی زراعی و باغی گزارش‌های مردمی توسط ستاد استانی از طریق سامانه ۱۳۱ اخذ و در سریع‌ترین زمان از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی جلوگیری شود.

آدرس کوتاه شده: