ارائه طرح پیشنهادی شورای شهر برای تجلیل از حافظان و قاریان قرآنی شهرستان اسلامشهر
چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۵۸ ۶۸
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
ارائه طرح پیشنهادی شورای شهر برای تجلیل از حافظان و قاریان قرآنی شهرستان اسلامشهر

ارائه طرح پیشنهادی شورای شهر برای تجلیل از حافظان و قاریان قرآنی شهرستان اسلامشهر

طرح پیشنهادی شورای اسلامی شهر برای تجلیل از حافظان و قاریان قرآنی شهرستان اسلامشهر در هفتاد و یکمین نشست رسمی شورا مطرح شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در هفتاد و یکمین نشست رسمی شورا که با حضور رئیس و اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران شهری اسلامشهر برگزارشد، طرح پیشنهادی شورای اسلامی شهر برای تجلیل از حافظان و قاریان قرآنی شهرستان اسلامشهر مطرح شد.

داود حورزاده رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در این نشست رسمی با تسلیت سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) و تبریک فرارسیدن دهه ولایت و امامت در ایام قربان تا غدیر اظهار داشت: سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام را پشت سر گذاشتیم و از سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر که در جابجایی زائرین حرم امام راحل نقش آفرینی کردند و همچنین اقدامات‌ سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری بابت تبلیغات محیطی مراسم ارتحال تشکر می‌کنم.

وی افزود: پروژه بزرگ کمربندی شمالی در سه نقطه با راه‌آهن تلاقی داشته است که با توافقات انجام شده در روزهای اخیر گره دو نقطه از آن مرتفع و عملیات اجرایی احداث زیر گذر سوسنگرد آغاز شده و تنها یک نقطه تلاقی باقی مانده که امیدواریم زودتر رفع شود تا شاهد خروج کمربندی شمالی از بن‌بست باشیم.

حورزاده ضمن گرامیداشت شهدای خدمت تاکید کرد: کم کم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌شویم و از شهردار و مدیران شهری می‌خواهیم وظایف محوله را طبق روال گذشته بخوبی به انجام رسانند تا با خدمت صادقانه رضایتمندی بیشتر مردم حاصل شود.

رئیس شورای شهر اسلامشهر با اشاره به طرح پیشنهادی اعضای شورا برای تجلیل از حافظان و قاریان قرآنی گفت: اسلامشهر به شهر حافظان و قاریان قرآنی شهرت یافته و مهد نخبگان این حوزه است و میطلبد شهرداری و سازمان فرهنگی این طرح را بعنوان لایحه تنظیم کنند تا ترغیب و تشویق علاقمندان و فعالین حوزه قرآنی را بهمراه داشته باشد.

گفتنی است در هفتادو یکمین نشست رسمی شورا ۱۰ لایحه و یک طرح پیشنهادی مطرح شد که ۶لایحه به تصویب رسید و یک لایحه بصورت غیرعلنی مطرح و ۳لایحه هم برای بررسی بیشتر به کمیسیون های تخصصی و کمیسیون تلفیق شورا ارجاع شد.

آدرس کوتاه شده: