مجموعه مدیریت شهری اسلامشهر در موضوع پل صالحیه مطابق قانون عمل میکند
پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ۱۰:۳۱ ۴۲
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
مجموعه مدیریت شهری اسلامشهر در موضوع پل صالحیه مطابق قانون عمل میکند

مجموعه مدیریت شهری اسلامشهر در موضوع پل صالحیه مطابق قانون عمل میکند

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر گفت: مواضع مجموعه مدیریت شهری اسلامشهر در موضوع پل صالحیه کاملاً مشخص است و ما تابع قانون هستیم.

به گزارش رمرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، هفتادو دومین نشست رسمی شورا صبح سه شنبه با توجه به ماده ۱۵ قانون تشکیلات شوراها مبنی بر برگزاری جلسات رسمی با حداقل دوسوم اعضا، چلسه رسمی امروز بدلیل به حدنصاب نرسیدن اعضا به جلسه بعدی موکول شد.

داود حورزاده رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در این نشست که باحضور چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار داشت: لوایح هفتادو دومین جلسه رسمی شورا امروز به همراه لوایح بعدی هفته آینده در دستور کار شورا قرارگرفته و مطرح و بررسی می‌شود.

وی این فرصت را غنیمت شمرد و با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: از سوی اعضای شورای شهر قدردان مردم شریف اسلامشهر که مانند همیشه در انتخابات ریاست جمهوری حضور پرشوری داشتند، هستیم و ضمن دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح از برگزارکنندگان انتخابات در هیئت اجرایی و نظارت و کسانی که در برگزاری انتخابات سالم و باشکوه نقش دارند تشکر می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر با اشاره به ایام پیش رو و تبریک روز شهرداری خدمت پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری اسلامشهر بیان کرد: با توجه به فرارسیدن ماه محرم از مدیران شهری درخواست دارم با بسترسازی مناسب و تبلیغات محیطی شهر را برای خدمتگزاری در ایام سوگواری اباعبدالله آماده سازند.

حورزاده همچنین از موکبداران، غرفه داران و نهادهای مردمی که در برپایی باشکوه جشن کیلومتری غدیر یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی کشور به کمک سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اسلامشهر آمده و برنامه متنوع و بسیارخوبی را تدارک دیدند، تشکر و قدردانی کرد.

وی با تبریک قهرمانی تیم طبیعت بسکتبال درکشور به جامعه ورزشی، تاکیدکرد: خدا را شاکریم که اسلامشهر در مدار پیشرفت و توسعه قرار دارد و علاوه بر حوزه عمرانی در تمام زمینه‌های فرهنگی، ورزشی و علمی خوش می‌درخشد؛ این موفقیت‌ها ماحصل سیاست گذاری و راهبرد صحیح مدیریت شهری و مسئولین ارشد شهرستان اسلامشهر است.

رئیس پارلمان شهری اسلامشهر افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان حوزه بسیج حضرت مسلم و حضرت خدیجه(س) با مشارکت ناحیه مقاومت سیدالشهدا و شهرداری منطقه ۶شهرداری را که از زمان تحویل زمین تا افتتاح طی ۴ماه انجام شد را از رویدادهای مهم و میمون روزهای اخیر دانست.

حورزاده با اعلام اتفاق خوشایند بازگرداندن بخشی از حریم اسلامشهر ادامه داد: شهرداری اسلامشهر در چند نقطه تداخلات مدیریتی در بحث حریم شهر دارد که با تلاش‌های انجام شده و با پشتیبانی فرماندار و دادستان این شهرستان ۹۱۴ هکتار از اراضی محدوده اسلامشهر در اختیار مدیریت شهری قرارگرفت.

وی با اشاره به حواشی ایجاد شده پل صالحیه تصریح کرد: مواضع مجموعه مدیریت شهری اسلامشهر در پل صالحیه کاملاً مشخص است، ما تابع قانون هستیم اگر این پل مصوبه‌های قانونی خود را اخذ کرده و دارای مصوبه ترافیک استان و شهرستان است و مسئولان اسلامشهر از آن اطلاع داشته اند، ما به قانون تمکین می‌کنیم وگرنه باید به شکل مقتضی توسط شهردار پیگیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر خطاب به شهردار خاطرنشان کرد: اعضای شورا درخواست دارند تا درآمد سازمان‌ها و مناطق شهری به تفکیک به اطلاع شورای شهر رسانده شود و همچنین مناقصه و مزایده‌هایی که برگزار می‌شود جهت استحضار اعضای شورا از برنامه ها و روند اجرای کار در شهر در اختیارشان قرار گیرد؛ از شهردار میخواهم این مورد را در دستور کار قرار دهد.

آدرس کوتاه شده: