نقش موثر مدیریت شهری در حمایت از تولید
پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۳ ۱۲:۳۲ ۳۸
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
نقش موثر مدیریت شهری در حمایت از تولید

نقش موثر مدیریت شهری در حمایت از تولید

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در هفتاد و دومین نشست رسمی شورا از نقش موثر مدیریت شهری در حمایت از تولید خبرداد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، داود حورزاده رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در هفتادو ودومین نشست رسمی شورا که صبح امروز باحضور اکثریت اعضا، شهردار و مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار داشت: نقش مجموعه مدیریت شهری در حوزه اقتصاد و حمایت از تولید بسیار مهم است و موجب تسهیل امور می‌شود.

وی با اشاره به لوایحی با درخواست صدور مجوز تولیدات کشاورزی افزود: حوزه اقتصاد برای ما بسیار مهم است و شورای ششم به لوایحی که به افزایش تولید و اشتغال می انجامد، با دید مثبت و تسهیل گری می نگرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر تاکیدکرد: طی ۳سال گذشته مجموعه مدیریت شهری فعالیت‌ها و اقدامات بسیاری در حمایت از تولید شهروندان اسلامشهری داشته که باید گزارش داده و تبیین شود.

حورزاده همچنین با تسلیت فرارسیدن ماه محرم به عاشقان امامت و ولایت و آزادگان جهان گفت: ان شاءالله توفیق سوگواری و عزاداری برای امام حسین(ع) و خاندانش را به نحو شایسته داشته باشیم و در زمره شیعیان واقعی ابا عبدالله الحسین قرارگیریم.

وی بیان کرد: پشتیبانی در اعزام زائران اربعین حسینی سال گذشته توسط سازمان حمل ونقل و بار مسافر شهرداری اسلامشهر اتفاق بسیار خوبی بود و رضایتمندی شهروندان را بهمراه داشت و از شهردار میخواهم برای اربعین امسال هم با توجه به بودجه در نظر گرفته شده این موضوع را در دستور کار قرار دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر با تقدیر از مردم اسلامشهر برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری گفت: از همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات که در برگزاری انتخاباتی باشکوه نقش داشتند تشکر می‌کنم و به رئیس جمهور منتخب ایران تبریک می‌گویم؛ ما هم در مجموعه مدیریت شهری با مجموعه دولت هماهنگ هستیم و با هم افزایی برای مردم تلاش می کنیم، از مجموعه دولت سیزدهم که طی سه سال گذشته همراه بودند و خدمات شایسته ای به مردم ارائه کردند، قدردانی میکنیم.

قابل ذکر است در هفتاد ودومین نشست رسمی شورا ۱۲لایحه مطرح و یک نامه قرائت شد که همگی به تصویب رسید و تنها یک لایحه نتوانست آرا لازم را بدست آورد و از دستور جلسه خارج شد.

گفتنی است در حاشیه این نشست رسمی که در محل صحن شورا برگزار شد با اهدای لوح سپاس از سوی نمایندگان مردم در مدیریت شهری از آقای نوروزی، دست‌اندرکاران و ورزشکاران تیم بسکتبال طبیعت برای کسب عنوان قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ برتر تقدیر و تجلیل شد.

آدرس کوتاه شده: