پایان سال سوم شورای ششم با افزایش امیدآفرینی و رضایت اجتماعی در بین مردم اسلامشهر
چهارشنبه, ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ۱۲:۲۹ ۳۴
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
پایان سال سوم شورای ششم با افزایش امیدآفرینی و رضایت اجتماعی در بین مردم اسلامشهر

پایان سال سوم شورای ششم با افزایش امیدآفرینی و رضایت اجتماعی در بین مردم اسلامشهر

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر سال سوم شورا را سالی پرکار، بانشاط و توام با امیدآفرینی و رضایت اجتماعی در بین مردم عنوان کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، هفتادو سومین و آخرین جلسه علنی سال سوم شورای اسلامی شهر در دوره ششم با حضور رئیس شورا و اکثریت اعضا، شهردار، مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد.

داود حورزاده رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در این نشست با آرزوی قبولی عزاداریها و تقدیر از مردم دوستدار اهل بیت(س) اسلامشهر برای حضور در هیئات مذهبی و تکایا اظهار داشت: بنابر گفته سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر، بیش از هزار هیئت مذهبی در محلات مختلف در ماه محرم برای عزاداری اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش برنامه داشتند که ظرفیت بسیار بالایی است و پشتیبانی از ۳۰۰هیئت مذهبی درقالب طرح شمیم حسینی از سوی مجموعه مدیریت شهری جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به فیلمی که از کارگر زحمتکش خدمات شهر در فضای مجازی منتشر شده افزود: به نیابت از اعضای شورا از کارگران قشر زحمتکش خدمات شهر که دیده هم نمی‌شوند و تمیزی و نظافت شبانه‌روزی شهر نشانه زحمات آنهاست تشکر می‌کنم.

حورزاده بیان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار در حوزه سیاست گذاری باید برای به روز رسانی خدمات شهر در بودجه پیش بینی لازم را داشته باشند تا کارها بهتر انجام شود و کارگران با ابزار در دسترس راحت‌تر و در سلامت و فضایی ایمن به وظیفه خود عمل کنند.

رئیس شورای شهر اسلامشهر با تاکید براینکه در زمینه لایروبی کانالها و شست‌وشوی مخازن و سطل‌های زباله کارها به خوبی پیش می‌رود و امیدواریم بهتر هم شود، گفت: ساماندهی نیروهای خدمات شهر و آموزش شهروندی باید در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد و از فضای آموزش و پرورش به عنوان بهترین بستر در حوزه آموزش شهروندی بهره گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز آخرین جلسه هیئت رئیسه سوم از شورای ششم در حال برگزاری است، تاکید کرد: از همه مسئولین ارشد شهرستان اسلامشهر که در اتفاقات خوشایند امسال نقش داشتند و اعضای شورا و مدیران شهری تشکر می‌کنم؛ هر اتفاقی که در هر محله‌ای روی داده و پروژه‌ای که به ثمر نشسته به واسطه پیگیری و زحمات همه دوستان بوده است.

حورزاده سال سوم شورا را سالی پرکار، بانشاط و توام با امیدآفرینی و رضایت اجتماعی در بین مردم دانست و ادامه داد: انشاالله در سال چهارم همگی با کار بیشتر و همین تعامل شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های بیشتر روزهای خوب در شهرمان خواهیم بود.

گفتنی است در هفتادو سومین نشست رسمی شورا ۱۰ لایحه مطرح شد و همچنین دو لایحه خارج از دستور صدور مجوز در خصوص مشارکت در برپایی موکب‌های اسلامشهری در کشور عراق و برگزاری مراسمات شهرستانی و لایحه صدور مجوز در خصوص تامین و پرداخت هزینه اتوبوس‌های برون شهری جهت اعزام رایگان زوار محترم اربعین حسینی به مرزهای کشور عراق مطرح و به تصویب رسید.

آدرس کوتاه شده: