تقدیر فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا از رئیس شورای اسلامی اسلامشهر
سه شنبه, ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ ۱۲:۲۰ ۱۰۲
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
تقدیر فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا از رئیس شورای اسلامی اسلامشهر

تقدیر فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا از رئیس شورای اسلامی اسلامشهر

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا شهرستان اسلامشهر از تعامل و همکاری رئیس شورای شهر و اعضای شورا با مجموعه بسیج تقدیر کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، هادی ایلکا فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا اسلامشهر به همراه معاونین باحضور در ساختمان شورا در نشستی صمیمی با داود حورزاده از تعامل و همکاری رئیس شورای شهر و اعضای شورا با مجموعه بسیج تقدیر کرد.

ایلکا در این نشست صمیمی طی سخنانی اظهار داشت: از روحیه جهادی توام با برنامه ریزی و همدلی و استفاده از ظرفیت های شهر در افتتاح پروژه های مختلف در سطح شهر اسلامشهر تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به وجود وفاق و همدلی در بین اعضای شورای شهر و شهردار افزود: قطعا این وفاق و همدلی موجب اقدامات و کارهای بزرگ و خوب در شهر شده و اجرای خلاقانه و برنامه ریزی شده طرح "اسلامشهر من" و افتتاح پروژه ها در این قالب جای تقدیر دارد.

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا اسلامشهر در بخشی دیگری از سخنان خود از تعامل سازنده و همکاری ارزشمند اعضای شورای شهر با مجموعه سپاه شهرستان در برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان تهران و مراسمات فرهنگی، مذهبی و مناسبتی تقدیر و تاکیدکرد: ایجاد فضای مناسب برای وفاق و همدلی و تعاملات با ادارات شهرستان به ویژه ناحیه مقاومت بسیج سیدالشهدا الشهدا(ع) اسلامشهر قابل تقدیر است و سپاه شهرستان و نیروهای تحت امر در رده های مختلف بسیج در راستای تقویت خدمت رسانی به مردم گرانقدر اسلامشهر همراه و کمک حال اعضای شورای شهر و مدیریت شهری خواهند بود.

آدرس کوتاه شده: