حضور شهردار اسلامشهر در جلسه مسئولین نواحی خدمات شهری
سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ ۱۳:۳۶ ۵۱
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
حضور شهردار اسلامشهر در جلسه مسئولین نواحی خدمات شهری

حضور شهردار اسلامشهر در جلسه مسئولین نواحی خدمات شهری

جلسه بررسی عملکرد و ارزیابی پیمانکاران خدمات شهری با حضور سرزده محسن حمیدی شهردار اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در این جلسه که معاون خدمات شهری و امور مناطق ، معاونین خدمات شهری مناطق و مسئولین نواحی و پیمانکاران خدمات شهری حضور داشتند ضمن ارزیابی عملکرد ماه گذشته در نواحی۱۴ گانه شهری، در خصوص آغاز عملیات زمستانه شهرداری و آمادگی لازم قبل از فصل بارش موضوعاتی مطرح و مواردی مورد تصویب قرار گرفت.

در همین خصوص تمهیدات لازم در خصوص بازگشایی مدارس به نواحی ابلاغ و در پایان جلسه از مسئول ناحیه خدمات شهری قائمیه به عنوان ناحیه برتر درعملیات تابستانه شهرداری توسط محسن حمیدی شهردار اسلامشهر تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است با پایان طرح ویژه تابستانه خدمات شهری در ۲۰ شهریور مقدمات آغاز طرح زمستانه ابلاغ و این طرح از ۱۵ مهر ماه کلید زده می‌شود.

در طرح زمستانه امسال با همکاری سازمان مدیریت پسماند و پیمانکاران و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی مجموعا بیش از ۴۰ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین با بیش از۴۰۰ نفر نیروی انسانی در نواحی ۱۴ گانه آماده مقابله با تهدیدات زمستانه از جمله بارش‌های سیل آسا و برف خواهند بود و در بخش پیشگیری نیز قبل از آغاز فصل بارش‌ها ۲ میلیارد تومان در بخش اصلاح نقاط آبگیر تخصیص یافته است.

آدرس کوتاه شده: