تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت شورای اسلامی شهر اسلامشهر/ تاکید رئیس شورا بر تعیین تکلیف پروژه بیناس
دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ۱۱:۴۰ ۳۰
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت شورای اسلامی شهر اسلامشهر/ تاکید رئیس شورا بر تعیین تکلیف پروژه بیناس

تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت شورای اسلامی شهر اسلامشهر/ تاکید رئیس شورا بر تعیین تکلیف پروژه بیناس

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در نخستین جلسه رسمی سال چهارم شورای اسلامی شهر بر تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرداری تاکید کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در هفتادو ششمین نشست رسمی شورا که به ریاست سیداکبر اسحقی و با حضور تمامی اعضا، شهردار، مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد سیداکبر اسحقی رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر با تقدیر از زحمات و خدمات هیات رئیسه سه سال گذشته شورای ششم اظهار داشت : از خدمات و پیگیری های اعضای شورای ششم و شهردار و مدیران شهری که گام‌های موثری جهت خدمت رسانی بهینه به شهروندان برداشتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی همچنین از شهردار و مدیران شهری بویژه روسای سازمان‌های حمل ونقل بارمسافر، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و سازمان فرهنگی اجتماعی برای برگزاری موکبهایی در مسیر نجف به کربلا در اربعین حسینی و برپایی موکبهایی در مسیر جاماندگان اربعین در اسلامشهر و جابجایی زائران از اسلامشهر به مهران و در شهر مرزی مهران تقدیر و تشکر کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر با اشاره به ایام پیش رو و تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) تاکید کرد : فرارسیدن ماه ربیع الاول و سالروز فرخنده آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) را خدمت همه ملت ایران بویژه شهروندان اسلامشهری تبریک و تهنیت گفته فرج و ظهور هر چه سریعتر امام زمان را از خداوند منان خواستاریم.

اسحقی با تبریک به ورزشکاران و قهرمانان کسب عناوین برتر در مجامع بین‌المللی افزود: ان شاءالله در جلسه رسمی شورا از علی کرم‌پور مدال آور رشته کشتی در مسابقات آزاد جوانان جهان و مصطفی کریمی سرمربی تیم‌های ملی جودو تقدیر خواهدشد.

رئیس سال چهارم شورای شهر اسلامشهر بیان کرد: طرح اسلامشهر من که از سال گذشته آغاز شده با قدرت و جدیت دنبال می‌شود و امیدواریم امسال هم هر ماه افتتاح یا کلنگ‌زنی پروژه ای را در شهر شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های مورد بهره‌برداری و در حال اجرای شهرداری مرهون هم افزایی و دغدغه مندی اعضای شورا و مجموعه مدیریت شهری است، تصریح کرد: از مجموعه مدیریت شهری می‌خواهیم با سرعت و جدیت پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل و تا پایان شورای ششم فعالیتهای عمرانی نیمه تمام به بهره‌برداری برسانند.

رئیس پارلمان شهری اسلامشهر در خصوص لایحه پروژه بیناس گفت: با بهره‌برداری از این پروژه که سال‌ها بلاتکلیف مانده، درآمد پایداری برای شهر ایجاد میشود و می‌طلبد اعضای شورا و مدیران شهری با اهتمام ویژه تمهیدات لازم را جهت تعیین تکلیف سریعتر پروژه بیناس داشته باشند.

گفتنی است در هفتادو ششمین نشست رسمی شورا ۱۲ لایحه مطرح شد که ۱۱لایحه با اکثریت آرا به تصویب رسید و تنها لایحه شهرداری درخصوص حل وفصل مشکلات پروژه پاساژ بیناس برای بررسی بیشتر به شهرداری عودت داده شد و یک لایحه نیز بصورت غیرعلنی مورد بررسی قرار گرفت.

آدرس کوتاه شده: