ثبت نام 3 هزار دانش آموز اسلامشهری در سامانه سپند سرویس مدارس
چهارشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ۱۰:۱۲ ۲۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
ثبت نام 3 هزار دانش آموز اسلامشهری در سامانه سپند سرویس مدارس

ثبت نام 3 هزار دانش آموز اسلامشهری در سامانه سپند سرویس مدارس

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر از ثبت نام 3 هزار دانش آموز اسلامشهری در سامانه سپند سرویس مدارس خبر داد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، ساماندهی سرویس های مدارس یکی از مهمترین موضوعاتی بود که در سال تحصیلی جدید، موجب دلگرمی و اطمینان خاطر والدین شده است به طوری که به نقل از رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر، تاکنون 3 هزار دانش آموز شهر اسلامشهر در این سامانه ثبت نام کرده اند.

حسن گلیج ثبت نام تعداد بالای دانش آموزان در این سامانه را برگرفته از دریافت کارت فعالیت مجاز سرویس مدارس با گواهی عدم سوء پیشینه، گواهی عدم اعتیاد (مواد روانگردان، مواد مخدر) استعلام گواهینامه که از تاریخ صدور سه سال گذشته باشد، بر شمرد و افزود: تمامی رانندگان باید دارای تحصیلات و دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران باشند. همچنین خودروها باید با ظرفیت ۴ نفر به بالا بوده و به کمربند ایمنی، کمک‌های اولیه و کپسول اطفای حریق مجهز باشند، معاینه فنی و بیمه نامه شخص ثالث داشته و به مشخصه‌های ممیزه ویژه حمل و نقل دانش‌آموزی منطبق با ضوابط مصوب اعلامی شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور از جمله بر چسب شناسایی، کارت فعالیت مجاز راننده و تابلو بالا سری با آرم شرکت و سازمان مجهز باشند.

وی در ادامه خاطرنشان شد: نرخ مصوب ماهیانه سرویس مدارس برای مسافت ۵کیلومتر رفت و برگشت، ۹۰۰هزار تومان سواری، ۷۸۲هزارتومان ون، ۶۳۶هزار تومان مینی بوس و اتوبوس ۵۷۰هزارتومان تعیین شده است.

این مسئول در پایان از اولیا دانش آموزان خواست شکایات خود را با شماره تماس بازرسی ۵۶۳۴۴۴۴۰ ثبت و یا به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۳۱۳ ارسال کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

آدرس کوتاه شده: