مدیریت هوشمند جمع آوری پسماندهای خشک در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.
سه شنبه, ۰۳ مهر ۱۴۰۳ ۱۳:۵۰ ۱۳
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
مدیریت هوشمند جمع آوری پسماندهای خشک در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

مدیریت هوشمند جمع آوری پسماندهای خشک در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند از مدیریت هوشمند جمع آوری پسماندهای خشک در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، احمد رضا سرمستی رئیس سازمان مدیریت پسماند با اعلام این خبر گفت: مدیریت هوشمند پسماندهای خشک در آینده نزدیک با کارسازی نرم افزار به مرحله اجرایی در خواهد آمد و هدف آن ارتقا فرهنگ مدیریت پسماند در کاهش هزینه های مربوطه، ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مدیریت شهری خواهد بود .

وی همچنین در این رابطه افزود:در حوزه مدیریت پسماند با یک مشارکت کمتر از ۱۰ درصدی شهروندان رو به رو هستیم که نگاه مدیریت شهری این است که مشارکت شهروندان محترم را به حداکثر برساند در واقع رویکرد اساسی مدیریت پسماند در شهر اسلامشهر این است که تفکیک پسماند از مبدا انجام شود و پسماند خشک از طریق غرفه ها و زیر ساخت هایی که تهیه خواهد شد تفکیک شده و پسماندهای خشک وارد چرخه بازیافت گردد .

سرمستی یاد آور شد: هوشمند سازی پسماندهای خشک جهت تسهیل عملیات اجرایی در آینده نزدیک عملیاتی شده و باعث خواهد شد تا تمامی نقاط ضعف و قوت احصا شده تا به وسیله آن بتوانیم به ارتقا بهره‌ وری در این حوزه دست یابیم .

شایان ذکر است شهرداری اسلامشهر اقدامات ارزشمندی از قبیل واگذاری جمع آوری پسماندهای خشک با تمرکز بر باکس های ذخیره سازی موقت انجام داده و مقرر است با برنامه ریزیهای انجام گرفته طرح به سمت تفکیک از خانه ها گسترش یابد.

آدرس کوتاه شده: