تقدیر از خانواده شهید آتش‌نشان در صحن علنی شورای اسلامی شهر اسلامشهر
چهارشنبه, ۰۴ مهر ۱۴۰۳ ۰۹:۴۰ ۱۷
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
تقدیر از خانواده شهید آتش‌نشان در صحن علنی شورای اسلامی شهر اسلامشهر

تقدیر از خانواده شهید آتش‌نشان در صحن علنی شورای اسلامی شهر اسلامشهر

در هفتادو هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اسلامشهر از خانواده شهید آتش نشان علیرضا صفی زاده تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر اسلامشهر، هفتادو هفتمین جلسه رسمی شورای شهر با حضور رئیس و همه اعضا، شهردار و مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزارشد.

در این نشست به مناسبت فرارسیدن روز آتش‌نشان و باحضور رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسلامشهر و چند تن از آتش نشانان از خانواده شهید گرانقدر آتش‌نشان علیرضا صفی زاده تقدیر و تجلیل شد.

سیداکبر اسحقی رئیس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به ایام پیش رو اظهار داشت: ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و پاسداشت یاد و خاطره شهدای معزز دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت که فصل رویش دانایی و دانش افروزی است، را خدمت تمامی دانش‌آموزان و اولیاء محترم تبریک و تهنیت عرض میکنم.

وی افزود : به مناسبت تقارن روز آتش‌نشان با گرامیداشت اینروز و تحسین ایثار و رشادت‌های آتش نشانان جان برکف از خانواده شهید آتش‌نشان علیرضا صفی زاده تقدیر میشود.

رئیس شورای شهر اسلامشهر درخصوص دغدغه مدیریت شهری در پروژه بیناس تاکید کرد: اگر شرکای پروژه بیناس توانایی تکمیل این مجتمع تجاری را ندارد، قدرالسهم شهرداری مشخص شود تا شهرداری ایم پروژه که سالهاست نیمه کاره مانده تکمیل و به بهره‌برداری برساند.

اسحقی درمورد جذب نیروهای شهرداری هم گفت : وضعیت نیروهای جذبی شهرداری مشخص و باید در همان حوزه جذب شده فعالیت کنند .

لازم به ذکر است که ، مجوز جذب نیروی کارآمد برای سازمان آتش‌نشانی اسلامشهر صادر گردیده و افراد جذب شده در همان سازمان بکار گیری خواهند شد .

در هفتادو هفتمین جلسه رسمی شورای شهر ۷لایحه مطرح شد که همگی به‌تصویب رسید.

گفتنی است شهید علیرضا صفی زاده ساکن اسلامشهر و آرمیده در گلزار شهدای امامزاده عقیل(ع)، فرمانده ایستگاه ۴ سازمان آتش نشانی بود.

آدرس کوتاه شده: