رونمایی از پوستر جشنواره بزرگ بچه های ایران 3 در اسلامشهر
سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۳ ۱۱:۴۰ ۱۹
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
رونمایی از پوستر جشنواره بزرگ بچه های ایران 3 در اسلامشهر

رونمایی از پوستر جشنواره بزرگ بچه های ایران 3 در اسلامشهر

در مراسم شادپیمایی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کودک، از پوستر بزرگترین جشنواره سینمایی کودکان و نوجوانان اسلامشهر با نام " بچه های ایران 3 " رونمایی شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در این مراسم که با حضور سید اکبر اسحقی رییس شورا، مرتضی خانعلی و داود حورزاده اعضای شورای اسلامی شهر، محمد نوران» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر و حجت الاسلام سید بهنام میرزاپوررئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر برگزار شد، میرزاپور، رئیس ستاد جشنواره بچه های ایران در رابطه با این جشنواره گفت: جشنواره سینمایی بچه های ایران با هدف تعالی و رشد کودک و نوجوان و به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر، برای سومین سال متوالی در سطح منطقه، از ابتدای آبان ماه الی دی ماه در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این جشنواره که به صورت کاملاً رایگان برای عموم شهروندان اسلامشهری برگزار خواهد شد، در کنار اکران انیمیشن ایرانی و جذاب «ببعی قهرمان»، برگزاری جُنگ شادی، اجرای جذاب عمو فغانی، مسابقه و اهدای هدایا به کودکان ، عروسک گردانی و.... از دیگر برنامه های این جشنواره است که دانش آموزان و خانواده هایشان از آن بهرمند خواهند شد.

آدرس کوتاه شده: