برگزاری سومین جلسه کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها
سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۳ ۱۱:۴۲ ۱۴
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
برگزاری سومین جلسه کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها

برگزاری سومین جلسه کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها

سومین جلسه کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها در حوزه معاونت خدمات شهری و امور مناطق برگزار شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در این جلسه که با حضور محمدی معاون دادستان، مهدی سلیمی عضو شورای اسلامی شهر، بهزاد شعبانی معاون خدمات شهری، کاظمی رئیس سازمان مشاغل و فراورده های کشاورزی، شیرازی مدیر منطقه دو، خداپرست مدیر منطقه چهار، علی نیا مدیر خدمات شهری، خدنگی رئیس اداره محیط زیست، رئیس پلیس راهور و نمایندگان ادارات اصناف، بهداشت وجمعی از کارشناس و مسئولین مربوطه برگزار شد، گزارش عملکرد سازمان مشاغل و انضباط شهری در خصوص نحوه ساماندهی دستفروشان و وانت بارها در سطح شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس سازمان میادین ضمن ارائه توضیحاتی در این خصوص، از بهره برداری از بازارچه شهرک واوان و در آستانه بهره برداری بودن بازارچه خیابان امام زاده عیسی و آغاز احداث ۴ بازارچه در نقاط شهرک الهیه و پارک ترنم، مسکن مهر و پارک ۲۲ بهمن خبر داد.

از دیگر مصوبات این جلسه میتوان به تشکیل کارگروه و گشت های مشترک سازمان مشاغل و اداره بهداشت و اداره راهور و اتاق اصناف با هدف جمع آوری و ساماندهی بهتر دستفروشان و وانت بارها از سطح شهر اشاره نمود.

همچنین در این جلسه مصوب شد برای واحد های ضایعاتی که در محدوده شهر هستند هیچ مجوزی صادر نشود و تمامی ضایعات موجوددر سطح شهر جمع آوری و به حریم شهر منتقل و ساماندهی شوند.

آدرس کوتاه شده: