افزایش و توسعه سرانه های ورزشی با نگاه محله محور در شورای ششم
چهارشنبه, ۰۲ آبان ۱۴۰۳ ۱۳:۵۰ ۲۱
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
افزایش و توسعه سرانه های ورزشی با نگاه محله محور در شورای ششم

افزایش و توسعه سرانه های ورزشی با نگاه محله محور در شورای ششم

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر گفت:
افزایش سرانه های ورزشی در دوره ششم مدیریت شهری با نگاه توسعه عدالت محور در مناطق شش گانه و بخصوص محلات کم برخوردار درحال اجراست .

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در هفتاد و نهمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر اسلامشهر که با حضور رئیس و همه اعضای شورا، شهردار، مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد سید اکبر اسحقی رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در نطق پیش از دستورِ جلسه، شهادت فرمانده دلاور مقاومت ، شهید والامقام یحیی السنوار را تسلیت گفت .

➕ اسحقی در ادامه گفت: تربیت بدنی را خدمت همه فعالان این عرصه و کسانی که در راه تعلیم و تربیت و توسعه ورزش و پرورش ورزشکاران قدم برمیدارند، تبریک عرض میکنم.

➕ وی افزود: افزایش سرانه های ورزشی در دوره ششم مدیریت شهری با نگاه محله محور و اولویت محلات کم برخوردار درحال اجراست و شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری به افزایش خدمات رفاهی و ورزشی در شهر نگاه ویژه دارد.

➕ رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر همچنین از شهردار و مدیران شهری درخواست کرد با فرارسیدن فصل سرما برای رفاه حال شهروندان سیستم گرمایشی ناوگان حمل‌ونقل عمومی را آماده سازند و در زمان بارش نزولات جوی برای آبگرفتگی معابر و لایروبی انهار و کانال ها تمهیدات لازم را بیاندیشند.

➕ در ادامه این نشست حجت‌الاسلام علی ترکمن رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورا گزارشی پیرامون عملکرد ۴۰ماهه شورای ششم در حوزه ورزش ارائه کرد.

➕ قابل ذکر است در هفتاد و نهمین نشست رسمی شورای شهر اسلامشهر ۴لایحه مطرح شد که همگی به تصویب رسید و نامه فرمانداری پیرامون مصوبات هفتادو ششمین نشست رسمی شورا هم قرائت و مورد بررسی قرار گرفت.

➕ همچنین ۵لایحه دوفوریتی پیشنهادی شهرداری هم مطرح و مصوب شد.

آدرس کوتاه شده: