EN
ورود کاربران
یکی از عواملی که در سرنوشت هر مؤسسه، گروه و فرد اهمیت و ارزش اساسی دارد و آنها را در نیلبه هدفها یاری میدهد; کیفیت رابطه آنها با افراد و مؤسساتی است که با آنها سروکار دارند و همچن
یکی از عواملی که در سرنوشت هر مؤسسه، گروه و فرد اهمیت و ارزش اساسی دارد و آنها را در نیلبه هدفها یاری میدهد; کیفیت رابطه آنها با افراد و مؤسساتی است که با آنها سروکار دارند و همچنینبا افکار عمومی جامعهای است که در آن به فعالیت مشعولند. هر اندازه این ارتباط بطور مفیدی مستقر وبه شکل مؤثری گسترش یافته باشد، به همان اندازه آن فرد، گروه و مؤسسه در دستیابی به اهداف خودموفقتر میباشد. اکنون به عنوان یک اصل اساسی در مدیریت پذیرفته شده که افراد و مؤسسات برایرسیدن هرچه بهتر و راحتتر به مقاصد خود نیازمند به حسن رابطه و درک متقابل و توسعه تفاهم بایکدیگر و عموم مردم میباشند.
مهمترین وظیفه روابط عمومی، شناخت افکار عمومی و نفوذ در آن برای جلب رضایت افکارعمومی نسبت به سازمان است که هم در درون سازمان و هم در بیرون از سازمان دنبال میشود.بیتردید، این وظیفه در قالب مجموعهای از فعالیتهای ارتباطی صورت میگیرد که میتوان آنها را تحتعناوین ارتباطات، امور فرهنگی و نمایشگاهها، انتشارات، سنجش افکار و پژوهش و برنامهریزیدستهبندی کرد.
اهمیت روابط عمومی دستگاهها و سازمان های مختلف که بخش هائی از امور اجرائی مربوط به جذب سرمایه در مدیریت شهری را انجام می دهند در فرآیند اطلاع رسانی،ارتباط،همفکری،تفاهم و تعامل با سرمایه گذاران و سایر مخاطبان این طرح با توجه به وظائف،اهداف و ماموریتهای تخصصی روابط عمومی ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا در سطح سازمانها تنها روابط عمومی است که می تواند ابعاد مختلف طرح را با در نظر گرفتن ویژگی های مخاطبان در اسرع وقت و با بیانی ساده یا تخصصی از طریق رسانه ها به اگاهی عموم مردم و صاحب نظران و مخاطبان اصلی طرح برساند.واحد روابط عمومی سازمان عمران با اطلاع رسانی در مورد پروژه های انجام شده به انجام این مهم اقدام کرده است.