کوتاه شدن زمان حصول نتیجه درخواست های مردمی
شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ۱۳:۰۵ ۱۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
کوتاه شدن زمان حصول نتیجه درخواست های مردمی

کوتاه شدن زمان حصول نتیجه درخواست های مردمی

 سامانه فوریت های شهری 137 با طراحی شبکه اختصاصی در شبکه الکترونیک اداری، بازه زمانی به نتیجه رسیدن درخواست های شهروندان را به حداقل رساند.
به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری اسلامشهر؛ سامان

 سامانه فوریت های شهری 137 با طراحی شبکه اختصاصی در شبکه الکترونیک اداری، بازه زمانی به نتیجه رسیدن درخواست های شهروندان را به حداقل رساند.

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری اسلامشهر؛ سامانه فوریتهای مدیریت شهری 137 با رویکرد ساماندهی در پروسه دریافت، تحلیل و ارجاع پیامهای اعلامی(تلفنی، مجازی و حضوری) از طرف شهروندان، با تغییر در ماهیت ساز و کار سامانه مدیریت شهری 137 از طریق طراحی شبکه اختصاصی در شبکه الکترونیک اداری اقدام نموده است.

در این سامانه درخواستها پس از استماع توسط کارشناسان مربوطه، به مدیران مناطق و سازمانها ارجاع شده و با بروز رسانی آن در کمترین بازه زمانی، اقدامات لازم در خصوص درخواست های مردم و حصول نتیجه آنها در کمترین زمان انجام شده و در مرحله بازخورد نیز اقدامات و جوابیه مناطق و سازمانها توسط کارشناسان سامانه مشاهده و پیام بسته می شود.

 

همچنین مهمترین فعالیتهای این سامانه از مردادماه سال 91 به شرح ذیل می باشد؛

1)-مراجعات وجلسات مکرر با سازمان اطلاعات و فناوری ارتباطات شهرداری تهران جهت انتقال گردش کار و اجرای نرم افزار (137)شهرداری تهران در اسلامشهر.

2)-ارتباط مستقیم با شهروندانی که با پیام گیر شهرداری ارتباط بر قرار می کنند.

3)-یکپارچه نمودن سامانه مدیریت شهری و برقراری ارتباط آنلاین ودو طرفه که در مراحل پایان کار آن وانعقاد قرار داد می باشد.

4)-تقویت هر چه بیشتر ارتباط متقابل مردم با شهرداری وبه تبع آن ارتقای میزان رضایتمندی شهروندان.

5)-گزارش میدانی و برداشت کلیه نواقص و کاستیهای موجود در سطح شهر و جمع بندی آن جهت بهبود و بهسازی آن.

6)-ترمیم و همسطح سازی پیاده روها وبلوار بسیج

7)-رنگ آمیزی تیرهای چراغ برق وملزومات نور پردازی معابر اصلی ورودی.

8)-اجرای پروژه روشنایی برقی سیستم خورشیدی از خیابان امام حسن مجتبی (ع)تا مقابل شهرداری.

9)-برگزاری جلسات مکرر با مدیران ومعاونین خدمات شهری مناطق جهت ارسال سریعتر جوابیه ها.

10)-بازدید روزانه از اقداماتی که مناطق در خصوص پیامهای ارسال شده انجام می دهند.

11)-نصب و راه اندازی بانک اطلاعاتی سامانه مدیریت شهری137

 

همچنین مهمترین پیامهای مردمی از ابتدای سال 92 به این شرح است:

موضوع پیام

تعداد

نیاز به ترمیم آسفالت،گودال وچاله های کوچه ها

328

فراوانی سگهای ولگرد و موشها وجانوران موذی

113

نبود باکس زباله ویا شکستگی آن وعدم تخلیه به موقع وشستشو بصورت مستمر

69

جمع آوری ونظافت زباله ها ونخاله های حاصل از جدولکاری

104

سدمعبر وانت بارها ودوره گردها وآلودگی صوتی

84

نیاز به ایجاد سرعت گیر

32

فقدان روشنائی

21

هرس درختان وجمع آوری ونظافت آنها وقطع درختان خشکیده وسم پاشی وآبیاری آنان

68

ساخت وساز غیر مجاز

28

بوی تعفن فاضلاب ولایروبی جویها ونظافت آنها

52

نبود درپوش فاضلاب

21

نیاز به جدولگذاری ونیمه کاره ماندن عملیات جدولگذاری

78

نبود وسایل بازی و ورزشی در پارکها ویا شکسته شدن آنها ونیاز به ترمیم

23

 

آدرس کوتاه شده: