اقدامات صورت گرفته شهرداری اسلامشهر در راستای تکریم ارباب رجوع
یکشنبه, ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۰۵ ۱۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
اقدامات صورت گرفته شهرداری اسلامشهر در راستای تکریم  ارباب رجوع

اقدامات صورت گرفته شهرداری اسلامشهر در راستای تکریم ارباب رجوع

در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به درخواستها و مشکلات شهروندان ، شهرداری اسلام شهر اقداماتی را به شرح ذیل در حوزه های مختلف مدیریت شهری  اعم از  خدمات شهری ، شهرسازی ، عمرانی ، فضای سبز

در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به درخواستها و مشکلات شهروندان ، شهرداری اسلام شهر اقداماتی را به شرح ذیل در حوزه های مختلف مدیریت شهری  اعم از  خدمات شهری ، شهرسازی ، عمرانی ، فضای سبز ،حمل و نقل ،فرهنگی واداری و مالی انجام داده است؛

1 - نصب تابلوی راهنما در مبادی ورودی ساختمان ها و در معرض دید .

2 - تهیه و توزیع بروشور بین ارباب رجوع و مراجعین.

3 – نصب نام و نام خانوادگی عوامل متصدی انجام کار و پست سازمانی و رئوس وظایف اصلی کارکنان در محل استقرار آنان .

4 – پیگیری راه اندازی خط تلفن گویا برای راهنمایی مؤدیان.

5 – تاکید بر نظم و آمادگی برای ارائه خدمات به مراجعین ، وقت شناسی ، نظم و آراستگی لباس و ....

6 – تاکید بر رعایت ادب و نزاکت ،عدالت و انصاف در ارائه خدمات بهینه به مراجعین و همکاری و خوش رویی با آنان .

7 – آمادگی پرسنل برای ارائه اطلاعات کافی به مراجعین.

8 – تاکید بر کاهش ارتباط کارکنان و ارباب رجوع و نیز رعایت شأ ن مراجعین با ایجاد گیشه های خدماتی .

9 – ایجاد فضای مناسب اداری جهت حضور ارباب رجوع و تهیه امکانات و تسهیلات لازم برای آسایش و استقرار مراجعین .

10 –تلاش در جهت راه اندازی و استقرار پست صوتی و صندوق پیشنهادات به منظور اخذ مشاوره و راهنمایی .

11 – تهیه فرم نظر سنجی و اخذ نظر مراجعین و مؤدیان و برخورد مقتضی با همکاران متناسب با کیفیت ارائه خدمات و جلب رضایت مراجعین ( تشویق یا تنبیه) .

12 – بهره گیری از سیستم اتوماسیون اداری در راستای تسریع در روند اجرای امور و پاسخگویی مطلوب به مؤدیان گرامی .

13 – نصب دستگاه خودپرداز و pos جهت سهولت انجام امور مراجعین.

14 –اختصاص جوایز و هدایا به شهروندان خوش حساب در پرداخت عوارض نوسازی و کسب و پیشه با قرعه کشی در مراسم پایان هر سال .

15 –اصلاح رمپ مسیر تردد معلولین در ورودی ساختمان اداری .

16 – برگزاری مستمر دوره های آموزشی پرسنل جهت ارتقاء سطح اطلاعات کارکنان و بهبود کیفیت ارائه خدمات و انجام درخواست های شهروندان.

17 –تقویت واحد 137 شهرداری از لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات در جهت رفع نواقص واقدام عاجل در موارد اعلامی از سوی شهروندان.

آدرس کوتاه شده: